Konsert idag!

Hola!
 
Nu sitter jag och pluggar och fixar lite på min franska presentation, går sådär...
Snart ska jag nog äta lunch och sen ska jag åka till Berwaldhallen och repa i några timmar och sen har vi två konserter. :)
Ska bli kul, fast ändå jobbigt eftersom vi har lucia tåg med massa ljus och grejer och många svimmar och mår dålig o.s.v. Vissa är känsligare än andra när det gäller sånt och jag skulle inte säga att jag är känslig men tycker det är sjukt jobbigt och stå på scenen och känna hur tårna börjar domna bort och det finns inget man kan göra åt det.. Haha ska inte skrämma er... Det är faktiskt jättekul att ha konsert och att gå i musiklass över huvud taget så jag ska inte klaga! ;)
 
Nu sitter jag med papiljotter (stavning?) och flätor i håret och hoppas att de blir lite lockigt iallafall :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback