Konsert i Berwaldhallen

Tjoflöjt! Har just kommit hem efter två stycken konserter, var jätteroligt. Det var lucia och julkonserter och gästartisten var Mattias N, om ni vet vem det är ;)
 
Men efter en och en halv konsert började jag må dåligt. Så jag kräktes, men väldigt lite. Haha, tur att jag inte kräktes på scenen... I allafall, då stod jag över den sista delen.
 
Juste det var bara en som svimmade i år, typ någon i femman tror jag? :s Helt plötsligt när man stod och sjön så hörde man ett högt "duns" ljud och sen låg han där på golvet och massor av hjälpföreldrar kom. Det kunde ha varit jag ;) 
Aja, konserterna var väldigt roliga även om det kom inte lite drama, haha :)
 
Har inga bilder så ni får nöja er med en från Berwaldhallen ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback