1 December 2012

Hejhej! Igår sov jag över med Regina och Saga hos Reginas pappa. Var jättekul! Tittade på film, beställde pizza, hade snöbollskrig och spelade poker. Jag och Saga blev hämtade sen på morgonen av pappa och Oskar. Då gick vi till en loppis och shoppade julklappar. Sen åkte vi hem och nu har jag och Saga just varit ute och åkt pulka. Det är så j*vla kul!! 
 
Nu håller jag på att göra en julkalender till Saga. Har bestämmt av vi ska göra en till varandra. I varje lucka ska det ligga en present. ingen stort, typ en överbliven grej man inte andvänder. Orkade verkligen inte ha det vanliga i år, den är alltid så tråkig. Sen kan jag ju inte ha chokladkalender för att jag har godisförbud. Oj! Vad kbry det blev nu.. 
 
Iallafall ha en bra kväll!
 
Jag och Saga på våran första skridskortur. Typ för en månad sen :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback